Jo, det är Ikea. Tyget i fåtöljen heter Gunvor, sök på det så hittar du gardintyget också! Du kan ju kolla om tyget finns kvar på nåt varuhus eftersom det inte verkar finnas på hemsidan.
Det stämmer att tyget är från ikea, både gardinerna och kudden i fåtöljen. Men tyvärr så finns det inte färdigsydda längder utan endast som metervara så du får ta fram symaskinen =) (vet dock inte om det fortfarande finns kvar, var ett tag sedan jag köpte mitt tyg).
Jag är inte säker på attdet finns nu men är nästan 100 på att det har funnits... med tanke på att kudden i soffan också är sydd av ikeatyg så är ju sannolikheten stor att även gardinerna kommer därifrån
kalmm, 2011-02-27
Finns inte liknande på ikea?
EllaD, 2011-02-27
Finns det? Jag har inte sett några där. Är du säker? Finns ingenting på hemsidan, har inte minne av att jag sett i butiken heller
erila, 2011-02-27
Jag tänkte också på Ikea, men vet inte säkert.. kudden i fåtöljen är då ikea tror jag
EllaD, 2011-02-27
Okej, 2 som säger ikea men jag har aldrig sett dom där.. hmm, det kan inte vara någon annan affär då eller?
erila, 2011-02-27
Jo, det är Ikea. Tyget i fåtöljen heter Gunvor, sök på det så hittar du gardintyget också! Du kan ju kolla om tyget finns kvar på nåt varuhus eftersom det inte verkar finnas på hemsidan.
EllaD, 2011-02-27
Jaha, men det ska finnas såna färdiga panelgardiner där alltså, som heter gunvor?
-Tessie-, 2011-02-28
Det stämmer att tyget är från ikea, både gardinerna och kudden i fåtöljen. Men tyvärr så finns det inte färdigsydda längder utan endast som metervara så du får ta fram symaskinen =) (vet dock inte om det fortfarande finns kvar, var ett tag sedan jag köpte mitt tyg).
erila, 2011-02-28
Det har jag ingen aning om. Men sök på google efter Gunvor så ser du att det är de tyget!
kalmm, 2011-03-04
Jag är inte säker på attdet finns nu men är nästan 100 på att det har funnits... med tanke på att kudden i soffan också är sydd av ikeatyg så är ju sannolikheten stor att även gardinerna kommer därifrån