Många samlar på något, medvetet eller omedvetet. Kan vara allt från kapsyler till porslinsdockor.
Har du något i ditt hem som du/ni samlar på? Ladda gärna upp bilder och dela med dig i den här tråden.
Och jag samlar på Pop-art prylar. Började plåta dem men det är permanent kolsvart i det här landet så allt blir ju så dåligt denna sida av året men det kommer.
Sen har jag en ganska stor Southpark samling:)
Jag samlar på grodor :) Ganska vanligt har jag märkt. Har nog runt 80-90 stycken nu. Vet inte vart jag ska göra av alla bara, inte så snyggt att inreda hela lägenheten med grodor :)
Jag samlar på kakfat. Inte så praktiskt då de tar mycket plats.. Och sen samlar jag på kokböcker. Har ca 75 st. De följer sig naturligt eftersom jag är kock.
sofieshus, 2008-11-22
Jag samlar på... pengar. Pengar är inte allt, men jävligt mycket!!! :)
A-K, 2008-11-24
just nu är det tapeter
arvid, 2008-11-24
Och jag samlar på Pop-art prylar. Började plåta dem men det är permanent kolsvart i det här landet så allt blir ju så dåligt denna sida av året men det kommer.
Sen har jag en ganska stor Southpark samling:)
ullie, 2008-12-18
Jag samlar på grodor :) Ganska vanligt har jag märkt. Har nog runt 80-90 stycken nu. Vet inte vart jag ska göra av alla bara, inte så snyggt att inreda hela lägenheten med grodor :)
tvillingmor, 2009-01-06
Jag samlar på kakfat. Inte så praktiskt då de tar mycket plats.. Och sen samlar jag på kokböcker. Har ca 75 st. De följer sig naturligt eftersom jag är kock.
_krumeluren_, 2009-01-21
Samlar på mumin muggar, har tyvärr ingen bild då de ligger nerpackade förtillfället efter vardagsrumsrenoveringen och vi har ingen ny bokhylla än.
Anywhere, 2009-01-21
Är man tjejig om man säger att man samlar på skor? Blir lätt så med storlek 35, köper alla skor som passar!
Anna.Belle, 2009-01-23
Jag samlar på gamla träbrickor och skålar, helst teak. Har fått ihop en del nu.