Har målat vår matsal i ferrarigult och vill nu bryta av med vita detaljer. Har dessa tittskåp som jag skulle vilja fylla med något roligt vitt, men fantasin tryter... Jag har fyra stycken. Några förslag? Det enda jag kunde komma på var vita fjädrar... lite trist. Vill gärna ha fyra olika saker i tittskåpen.
Wiola, 2011-03-08
Fjädrar låter fint, kanske vita stenar, pärlor, grenar (vitmålade), tyll, flirtkulor, vita pappersremsor (från dokumentförstöraren typ), vita bokstäver i trä (ex. skriva sitt namn, home, life el cars ...), begagnade glödlampor, vadd- allt beroende på hur tokigt, kul eller stilrent du önskar. Hoppas jag kunde bidra med något förslag - ser fram mot resultatet.../Wiola
MamsellZ, 2011-03-09
Håller med nedanstående = ) Man kan också ha vackra papper i olika vita nyanser. Man kan också köpa fula poslinsfigurer eller träfigurer och spraymåla dem vita och ställa i, kan bli kanonsnyggt.
Mumriksfru, 2011-03-10
Vi var lite inne på det också. Vi har ganska många så jag ska åka förbi st:erikshjälpen och kolla igenom porslinshyllan :-) Tack!
Mumriksfru, 2011-03-10
Bokstäver!! Varför har jag inte tänkt på det! Maken har nu varit iväg och köpt MDF - nu ska här tillverkas bokstäver!
Sessilou, 2011-03-12
Bokstäver, favoritrecepten inramade, böcker, prydnadsföremål, dikter...