Har precis köpt en etta med kök på 40,5 kvadrat och planerar att riva väggen mellan kök och etta för att få en öppenplanlösning då köket är ganska avlångt mot rummet och inte utnyttjas maximalt. Fondväggen jag kommer få är drygt 6-7 meter och har 3 fönster och en franskbalkong. Jag vill ha en fondvägg men har svårt att bestämma mig för vad som passar. Köket tänkte jag måla vitt men rummet är jag öppen för förslag på färg. Har fallit lite för följande tapeter.
Sessilou, 2011-04-18
Av dem du fallit för hade jag nog valt den på bild. 1.
MamsellZ, 2011-04-18
Måste du ha fondväggen på just den långa väggen? Har du den randiga där lär det upplevas som om du bor i en korridor.. Tycker alla var fina, mest den randiga dock men.. På en så pass lång vägg passar de andra bättre. Jag gillar 4;an bäst, sen kommer de andra två på 2;a plats = )
Villervalla, 2011-04-21
vi har den på bild nummer 1. Vi är jättenöjda med den. finns i vårt album kök/vard.rum.
MadeleneL, 2011-04-21
Jag tog hem prover på nr 1 flera ggr, men det blev en annan blommig tapet här tillslut, men den där är verkligen fin!
Till hallen valde vi en snarlik som den du har på bild 4 som en fond som vi lagt på tvären, snyggt. Dock tror jag att man tröttnar snabbare på randigt än blommigt... Så bild 1 gillar jag bäst :-)!
Mette., 2011-04-23
Av dessa hade jag valt ettan, även om jag hade föredragit lite mer åt det småblommiga hållet :-)