Har ett rum som två syskon delar på, vad tycker ni? Det är en kille och en tjej,i åldrarna 6 och 10! Vet inte vad som passar bäst, var snällaaaaaa och ge tips!
De vita möblerna var väldigt fina, men de bruna passade bra till färgen! Du kan ha två färger på båda sidorna,en sida med tjejfärg och en annan med killfärg! Det skulle vara gulligt!
Jag tyckte din ritning var superfin!
Har redan gjort det och de ville ha rosa och blå, men det jag vill ha hjälp på är tapet,décor saker och vilken färg på möblerna det ska vara? Men annars har jag redan frågat! :-P
Oj! Lila och grön hade jag aldrig tänkt på! Ska kolla med barnen om de tycker om det :)
Mmmm... De bruna möblerna tyckte också jag passade med färgerna blå och rosa!
Tack!
Jag tror det skulle bli roligt och anorlunda om du tex, gjorde ena väggen i färgen tex. rosa, gärna en tapet som är mönstrad eller en som är lite luddig och väggen mitt emot tex. blå. (:
Blir nog hur bra som helst hur det än blir :), barn e inte så som vi vuxna att det måste gå på ett speciellt sätt i färg och form. Ett litet tips till dig/er, som oxå varit häftigt. Om du har en händig man så kan du ju alltid bygga två loftsängar, och under har dina barn vars ett eget skrivbord. På så sätt frigörs lite yta där man kan sätta några mysiga fåtöljer eller nån mysig soffa med ett litet bord, där dem kan sitta och mysa/prata med vänner, se på tv.
Eller så bygger ni en vägg mellan dem två fönsterna, där ni sen bygger loftsäng så ni sätter skrivbord under till. Väggen bygger ni bara en bit, så där du satt sängarna nu där kan dem ha en gemensam myshörna med tv osv. lycka till mvh marika
Alraali, 2011-05-05
De vita möblerna var väldigt fina, men de bruna passade bra till färgen! Du kan ha två färger på båda sidorna,en sida med tjejfärg och en annan med killfärg! Det skulle vara gulligt!
Jag tyckte din ritning var superfin!
Rubiin, 2011-05-05
Jag skulle själv välja att använda lila och grön, vet inte riktigt varför. Bruna möblerna var fina och passar bra till många färger.
Inredningskaos, 2011-05-05
Fråga barnen vad de vill ha för färg, det kan bli vilken kombination som helst :)
Ella4Life, 2011-05-06
Har redan gjort det och de ville ha rosa och blå, men det jag vill ha hjälp på är tapet,décor saker och vilken färg på möblerna det ska vara? Men annars har jag redan frågat! :-P
Ella4Life, 2011-05-06
Oj! Lila och grön hade jag aldrig tänkt på! Ska kolla med barnen om de tycker om det :)
Mmmm... De bruna möblerna tyckte också jag passade med färgerna blå och rosa!
Tack!
Ella4Life, 2011-05-06
Oj, tack men jag gjorde ritningen huller om buller :b
Att ha två olika färger var en bra idé den ska jag tänka på....
Rubiin, 2011-05-06
Jag tror det skulle bli roligt och anorlunda om du tex, gjorde ena väggen i färgen tex. rosa, gärna en tapet som är mönstrad eller en som är lite luddig och väggen mitt emot tex. blå. (:
Ella4Life, 2011-05-06
Ja, det har jag tänkt på! Men jag vill först och främst vara säker på vilka färger jag ska ha i rummet :)
Flippan, 2011-05-07
Personligen hade jag valt vitt.. Men å andra sidan, är möblerna nya eller gamla så man kan välja att måla dem?
iceflower, 2011-05-07
Blir nog hur bra som helst hur det än blir :), barn e inte så som vi vuxna att det måste gå på ett speciellt sätt i färg och form.
Ett litet tips till dig/er, som oxå varit häftigt. Om du har en händig man så kan du ju alltid bygga två loftsängar, och under har dina barn vars ett eget skrivbord. På så sätt frigörs lite yta där man kan sätta några mysiga fåtöljer eller nån mysig soffa med ett litet bord, där dem kan sitta och mysa/prata med vänner, se på tv.
Eller så bygger ni en vägg mellan dem två fönsterna, där ni sen bygger loftsäng så ni sätter skrivbord under till. Väggen bygger ni bara en bit, så där du satt sängarna nu där kan dem ha en gemensam myshörna med tv osv.
lycka till mvh marika