Hej igen Min tanke med gardinerna/draperit var att dom skulle täcka hela väggen(fönster och altandörr) från golv till tak när dom är fördragna för att sen kunna öppnas där man vill, vid fönstret eller dörren. Om du gillar tavlan så tycker jag du ska köra på den. Tror "färgerna" i den passar bra. Kanske att den inte ska sitta uppsatt på väggen utan att det är snyggare om den står på din framtida byrå/sideboard lutad mot väggen. Men det kommer du se sen när du får allt på plats.
Tavlan är jättefin och jag tycker att den passar bra. Du kan ju ställa några färglade grejer på sideboarden som lyser upp lite istället! :)
Ser fram emot att se resultatet senare!
Sida 2 av 2:
mammatill4, 2011-06-21
Jag röstar på Trollsta sideboarden! :)
nina77, 2011-06-21
Tack :)
Tavlan passar till ?
Eller skulle du ha valt en mer färgglad tavla?
joma, 2011-06-21
Hej igen
Min tanke med gardinerna/draperit var att dom skulle täcka hela väggen(fönster och altandörr) från golv till tak när dom är fördragna för att sen kunna öppnas där man vill, vid fönstret eller dörren.
Om du gillar tavlan så tycker jag du ska köra på den. Tror "färgerna" i den passar bra. Kanske att den inte ska sitta uppsatt på väggen utan att det är snyggare om den står på din framtida byrå/sideboard lutad mot väggen. Men det kommer du se sen när du får allt på plats.
mammatill4, 2011-06-21
Tavlan är jättefin och jag tycker att den passar bra. Du kan ju ställa några färglade grejer på sideboarden som lyser upp lite istället! :)
Ser fram emot att se resultatet senare!