Sök
StyleRoom Logo
Logga in
  • Inspiration
        Hemma-hos-album

Hemma-hos-album

• Populära
        • Nya
        • Uppdaterade
        • Gillas just nu
        • Utforska album »
      • Gallerier

• Sminkbord
        • Barnrum
        • Köksluckor
        • Spisfläkt
        • Utforska gallerier »
        Rum
        • Trädgård
        • Lantligt
        • Badrum
        • Vardagsrum
        • Kök
        • Hall
        • Golv
        • Do-it-yourself
        • Sovrum
        • Förvaring
        • Barnrum
        • Före och efter
        Övrigt
        • Medlemmar
        • Klippböcker
        • Butiker
        • Diskutera
        • App
  • Bloggar
  • Ladda upp
    • Bilder från mitt hem
    • Hjälp med ett inredningsproblem
    • Blogginlägg
  • Logga in/Bli medlem
  • Ladda upp
    • Bilder från mitt hem
    • Hjälp med ett inredningsproblem
    • Blogginlägg
  • Trädgård
  • Lantligt
  • Badrum
  • Vardagsrum
  • Kök
  • Hall
  • Golv
  • Do-it-yourself
  • Sovrum
  • Förvaring
  • Barnrum
  • Före och efter

Flick rum

Visa original-inlägg

Sida 2 av 2:

Richnau

Richnau, 2011-07-16

Jag hade målat över tapeten men inte tvunget i vitt. varför inte en ljus rosa? Kanske tapetserat den gröna väggen, enkelt att göra själv med en non-woven tapet. Det finns både lådor och korgar från IKEA att sätta i hyllan. Vill du göra dessa mer personliga kan du skriva eller måla på dom.

Jag hade valt en eller två accentfärger som jag kört på. Kanske rosa-röd. Rosa-ljusgrön. Rosa-grå. (Jag gillar rosa :) )

En stor lurvig matta att gosa in tårna i, i någon av accentfärgerna, rektangulär hade jag valt. Ett fårskinn intill sängen.

En fin kruka på fönsterbrädet med någon favorit blomma eller växt för att hjälpa till med koldioxiden. Jag har fått för mig att de renar luften som lätt kan bli dålig i ett sovrum.

Emjo

Emjo, 2011-07-18

Om man målar alla väggar vita, (skulle vara riktigt snyggt) och sen tycker jag att rött är en väldigt fin färg, så en stor rund röd (långhårig) matta eller två mindre. Sen finns de ju som någon under skrev, lådor o korgar (på ikea finns allt:P ) man skulle kunna måla om eller ta en röd låda (Resten svarta eller vita) På hyllan skulle en fräsig lampa passa perfekt. På väggen där, kan man gå till loppis / seconhand o leta efter en massa olika ramar, o spraya/måla dem svarta o någon enstaka röd ram skulle vara snyggt. Med egen tagna kort, teckningar eller annat smått.

Gamla krukor går att måla röda, eller varför inte prickiga/randiga. Häng ett rött hjärta på garderobs dörrens handtag.... kanske ? finns barnmöbler (stol o bord) i rött de med kanske ? eller kanske vitt med en lite gullig röd duk på? eller måla en stol från loppis röd/svart/vitt prickig/randig ??

Släpp fantasin lössss =) (hur gammal är tjejen?) de går ju alltid att byta ut färgen : )
Gillade tapeten starkt men bård va ingen höjdare, så grönt skulle vara riktigt snyggt att ha istället för rött med : )

No user male

Logga in med...

Eller kommentera direkt...

Föreg.
  • 1
  • 2

Sida:

StyleRoom App för iPhone

Hemma hos alla.

Nu som app!

Ladda ner StyleRoom från App Store Ladda ner StyleRoom från Google Play

Kontakt & Support

• Om StyleRoom.se
  • FAQ
  • Användarvillkor
  • Pressrum
  • Annonsera på StyleRoom
  • Kontakta StyleRoom

Följ StyleRoom

Hur kan vi bli bättre?

Skicka feedback
StyleRoom Tusentals hem, miljontals idéer.

Styleroom är siten där medlemmarna visar upp sina hem, samlar inspiration och diskuterar heminredning.

Copyright © StyleRoom 2007–2023

Logga in med

…eller med ditt StyleRoom-konto

Kom ihåg mig Har du glömt ditt lösenord eller användarnamn?
Stäng annons