Sök
StyleRoom Logo
Logga in
  • Inspiration
        Hemma-hos-album

Hemma-hos-album

• Populära
        • Nya
        • Uppdaterade
        • Gillas just nu
        • Utforska album »
      • Gallerier

• Sminkbord
        • Barnrum
        • Köksluckor
        • Spisfläkt
        • Utforska gallerier »
        Rum
        • Trädgård
        • Lantligt
        • Badrum
        • Vardagsrum
        • Kök
        • Hall
        • Golv
        • Do-it-yourself
        • Sovrum
        • Förvaring
        • Barnrum
        • Före och efter
        Övrigt
        • Medlemmar
        • Klippböcker
        • Butiker
        • Diskutera
        • App
  • Bloggar
  • Ladda upp
    • Bilder från mitt hem
    • Hjälp med ett inredningsproblem
    • Blogginlägg
  • Logga in/Bli medlem
  • Ladda upp
    • Bilder från mitt hem
    • Hjälp med ett inredningsproblem
    • Blogginlägg
  • Trädgård
  • Lantligt
  • Badrum
  • Vardagsrum
  • Kök
  • Hall
  • Golv
  • Do-it-yourself
  • Sovrum
  • Förvaring
  • Barnrum
  • Före och efter

Hjälp oss med inredning i vår hyresrätt!

Anitacains44

Anitacains44 SE

Publicerat för mer än 11 år sen
Följ

Vår 4:a med två klädkammare, härligt kök och rymlig balkong!

vardagsrum,fotpall,vitt,beige,brunt
ekbord sidobord fotölj läshörna
läshörna sidobord
förvaring badrum blått vitt
barstol badrum blått svart tavla
förvaring badrum ek hylla korgar
vardagsrum,brunt,beige,vitt,ljusbricka
Kiripiri

Kiripiri, 2011-09-08

Jag skulle i hallen byta ut hatthyllan till krokar istället. Det finns tex på Indiska krokar som sitter på en träbit. o så kan man ha en hylla över den där man kan ha korgar med handskar osv.... inne i badrummet skulle jag satsa på mer förvaring få undan alla flaskor o sånt.. det blir stilrenare då. =)

travellingcat

travellingcat, 2011-09-11

För att få till den orientaliska/indiska stilen behöver man ju inte ha mörka saker. Skulle satsa på att ha vita och grå/svarta möbler som grund. Försöka bli av med all ek... Det finns många fina vita och silvriga orientaliska lyktor, samt silvriga buddha-statyer :) Skulle satsa på lite mer moderna möbler. Soffan är fin, skulle nog måla om soffborden till vita och hänga upp några orientaliska tavlor bakom soffan :)

Anitacains44

Anitacains44, 2011-11-09

Hej!

Tack! Nu har jag blivit av med ekborden, ersatte dem med fotpallen jag hade vid fotöljen. Funkade bra som soffbord! Vi är ju bara två i familjen så det blir inga spelkvällar, matstunder eller annat vid soffan. Så det räckte fint!

Tavlan bakom soffan är ett arv av min döda morfar och den har alltid hängt ovanför soffan så den vill jag ha kvar där, men är på jakt efter orientaliska tavlor som kan ta plats på andra väggar :-)

Lägger upp nya bilder inom 5 min ca, tacksam om jag får respons på den lilla förändring jag gjort och kanske fler tips!

Anita

Anitacains44

Anitacains44, 2011-11-09

Hej!

Tack för ditt tips, har köpt en ny vit hallmöbel och satt upp tavlan vågrätt över denna. Publicerar bilder senare idag. Har försökt få till lite bättre förvaring i badrummet med det jag redan hade, den vita möbeln ska vi riva så det fick bli en tillfällig lösning för att piffa till det.

Lägger upp nya bilder inom 5 min ca, tacksam om jag får respons på den lilla förändring jag gjort och kanske fler tips!

travellingcat

travellingcat, 2011-11-10

Vilken skillnad det blev! Jättefint och mysigt med den stora mattan och att försöka få bort eken. Tips på den praktiska hyllan i badrummet som är i ek är ju bara att måla den :) Det ser mycket bättre ut med något bakom soffan. Det lilla ekbordet som står i vardagsrummet tycker jag inte alls är för stort, men om du vill ha det lite mer orientaliskt kanske det här bordet är något i din smak? http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40134106/

Anitacains44

Anitacains44, 2012-09-22

Hej! Har lagt upp ett nytt album där jag behöver hjälp med möblering av tonårsrum, kul om du kollade! Hur får man folk att uppmärksamma sitt album? Känns svårt att få hjälp och nå ut på denna sida...

travellingcat

travellingcat, 2012-09-23

Ska ta mig en titt! :-)

No user male

Logga in med...

Eller kommentera direkt...

StyleRoom App för iPhone

Hemma hos alla.

Nu som app!

Ladda ner StyleRoom från App Store Ladda ner StyleRoom från Google Play

Kontakt & Support

• Om StyleRoom.se
  • FAQ
  • Användarvillkor
  • Pressrum
  • Annonsera på StyleRoom
  • Kontakta StyleRoom

Följ StyleRoom

Hur kan vi bli bättre?

Skicka feedback
StyleRoom Tusentals hem, miljontals idéer.

Styleroom är siten där medlemmarna visar upp sina hem, samlar inspiration och diskuterar heminredning.

Copyright © StyleRoom 2007–2023

Logga in med

…eller med ditt StyleRoom-konto

Kom ihåg mig Har du glömt ditt lösenord eller användarnamn?
Stäng annons