Har köpt en helt underbar sittpall, med fina kuddar som va tänkt att ha i mitt walk in closet.
Tycker själv att det saknas lite stil, så därför tänkt piffa upp med en stilren och snygg lila sittpall med grön samt grå fin kudde :)
Problemet är att jag vet inte om paller passar in.
Trodde när jag köpte den att den skulle vara större både på höjden och mer rejäll sittpall.
Så nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra- så hjälp mig gärna
Tack tack
Trendstyling, 2011-12-07
Jag tycker du tänkte rätt från början med att ta bort jack/sko sektionen och sätta dit en svart major... BEHÅLL den lila pallen, Jätteläckert med i piffet med starka färger där inne och varför inte sätta upp en lång spegel ovanför den med svart ram? Gula kudden tycker jag inte gör sig rätt :)
Ha en mysig kväll!
nina77, 2011-12-07
Tack så hjärtligt för ditt tips :) usch Inge kul när man har fått en bild i huve o så blir det inte så :( Är inte pallen för stilig där inne med alla stålrör?
Trendstyling, 2011-12-10
Nej nej NEJ :)) Den bryter av suuuuuperfint med den gråa kudden på eller utan, och/eller med en pläd på....
Ser gärna på resultatet sen... :))
Lycka till!
oma, 2011-12-20
Blir fint med en kudde på den grå. Det funkar som det är men om du tycker det känns för rörigt med stålrören kan du häng upp ett drapperi.: )