Behöver taklampa till vardagsrum, kök och sovrum. Har ni några förslag på några lampor som skulle passa i min lägenhet? Gärna i olika prisklasser. Gillar modernt och minimalism men är tacksam för alla snygga förslag! :)
Väldigt snyggt gjort med skohyllor och annan inredning för kläderna. Jag ska inspireras av det när jag bygger en walk-in-closet. Fast jag får vänta tills min son flyttar hemifrån, så jag kan ta hans rum.
Såg nu att det var hjälp mig album :) Men fint iallafall
När det gäller lampor så kommer jag inte på ngt på rak arm. Men ikea har fått in massa nytt och fint. Jag har fynda en del lampor på citygross till humana priser
Lycka till
Jag har ett par (tycker jag iaf) riktigt snygga lampor över matbord som jag tror skulle passa i ditt hem också. De kostade sammanlagt 100 kr per lampa, billigt och bra. Kan lägga in en bild. Sen tänkte jag också på Kartells FL/Y, finns i flera färger och även helt genomskinlig. En aning dyrare om man säger så. Hade nog varit snygg någonstans:)
Hoppas det hjälpte lite iaf.
Tack så mycket! Det fanns bara 2 garderober i sovrummet så var tvungen att komma på en lösning till förvaring för mina skor samt lite kläder vilket resulterade i detta. Bilderna är tagna för 3 månader sen och mycket har hänt i lägenheten sedan dess så ska skapa ett inredningsalbum senare med nyare bilder!
Vad kul med en riktig walk-in-closet, vilken dröm!
Det låter intressant, lägg gärna upp en bild. Har funderat på Kartells fly men är rädd för att den kommer se jätte stor ut över matbordet som inte är så himla stort. Har dock inte sett den i verkligheten utan bara på bilder. Tack för ditt svar :)
Stina_L, 2012-01-31
Väldigt snyggt gjort med skohyllor och annan inredning för kläderna. Jag ska inspireras av det när jag bygger en walk-in-closet. Fast jag får vänta tills min son flyttar hemifrån, så jag kan ta hans rum.
nina77, 2012-01-31
Helt klart en favorit- super snyggt och stilrent hem <3
nina77, 2012-01-31
Såg nu att det var hjälp mig album :) Men fint iallafall
När det gäller lampor så kommer jag inte på ngt på rak arm. Men ikea har fått in massa nytt och fint. Jag har fynda en del lampor på citygross till humana priser
Lycka till
ica, 2012-01-31
Jag har ett par (tycker jag iaf) riktigt snygga lampor över matbord som jag tror skulle passa i ditt hem också. De kostade sammanlagt 100 kr per lampa, billigt och bra. Kan lägga in en bild. Sen tänkte jag också på Kartells FL/Y, finns i flera färger och även helt genomskinlig. En aning dyrare om man säger så. Hade nog varit snygg någonstans:)
Hoppas det hjälpte lite iaf.
sara91, 2012-01-31
Tack så mycket! Det fanns bara 2 garderober i sovrummet så var tvungen att komma på en lösning till förvaring för mina skor samt lite kläder vilket resulterade i detta. Bilderna är tagna för 3 månader sen och mycket har hänt i lägenheten sedan dess så ska skapa ett inredningsalbum senare med nyare bilder!
Vad kul med en riktig walk-in-closet, vilken dröm!
sara91, 2012-01-31
Tack så mycket! :) Men ska som sagt ta nya kort och skapa ett inredningsalbum, mycket har hänt sedan jag tog dessa bilder.
sara91, 2012-01-31
Ska till Ikea i helgen och då ska jag passa på att kika på deras nyheter. Okej, synd bara att vi inte har Citycross här där jag bor.
sara91, 2012-01-31
Det låter intressant, lägg gärna upp en bild. Har funderat på Kartells fly men är rädd för att den kommer se jätte stor ut över matbordet som inte är så himla stort. Har dock inte sett den i verkligheten utan bara på bilder. Tack för ditt svar :)
fredden, 2012-02-01
Något som jag tror skulle passa i ditt vardagsrum är en bit Random light tillverkad av Moooi, sedan Spügeln i köket från Flos.
http://www.moooi.com/producten/111-random-light.html
Splügeln hittar du bild på i mitt album, har den i köket.
Mattsand, 2012-02-01
Har tyvärr inga lamptips, men måste bara säga att du har det jättesnyggt!!