Vi ska ha en Birkeland när vi gör om vårat sovrum.
Om du gillar Brimnes bäst så ska du klart satsa på den. Handtagen behöver man inte sätta dit, skruvhålen brukar vara på insidan av lådan så det kommer inte synas utåt. Att man slipper hyllorna kanske man kan bygga för på något sätt.
Det beror ju på vad du är ute efter... Brimnes har ju bra förvaring och jag har själv en liknande säng med gott om förvaring och nu kan jag knappt tänka mig att vara utan. Handtagen kan man ju fixa på nått sätt... Birkeland är ju annars en mycket klassisk, vacker och tidslös säng som aldrig blir "omodern".
Vi har brimnes, jag gillar den jättemycket! Gaveln köps ju separat så du behöver ju inte köpa den om du inte vill. Lådorna är jättebra och stora och det går ju säkert att byta handtagen också.
_krumeluren_, 2012-02-17
Vi ska ha en Birkeland när vi gör om vårat sovrum.
Om du gillar Brimnes bäst så ska du klart satsa på den. Handtagen behöver man inte sätta dit, skruvhålen brukar vara på insidan av lådan så det kommer inte synas utåt. Att man slipper hyllorna kanske man kan bygga för på något sätt.
Dorothy83, 2012-02-17
Det beror ju på vad du är ute efter... Brimnes har ju bra förvaring och jag har själv en liknande säng med gott om förvaring och nu kan jag knappt tänka mig att vara utan. Handtagen kan man ju fixa på nått sätt... Birkeland är ju annars en mycket klassisk, vacker och tidslös säng som aldrig blir "omodern".
FrkHansson, 2012-02-17
Tveklöst Birkeland, den andra verkar så "hård" med vassa hörn o s v. Om man vill ha sängbord är det ju också dumt med hyllorna där.
caro, 2012-02-17
Definitivt Birkeland, den är ju hur romantisk som helst. Ska själv ha den!!
Totallyjennie, 2012-02-17
Vi har brimnes, jag gillar den jättemycket! Gaveln köps ju separat så du behöver ju inte köpa den om du inte vill. Lådorna är jättebra och stora och det går ju säkert att byta handtagen också.
LizasLantliv, 2012-02-18
Jag hade helt klart valt Birkeland, jättefin säng men jag gillade inte sängborden, hade satsat på något nättare...
nina77, 2012-02-18
Birkeland....
jennei, 2012-02-18
Jag hade beslutsångest när jag köpte min, men hade jag inte köpt min säng från ILVA så hade jag lätt köpt Birkeland! Supersnygg!!
LuckyMommy, 2012-02-20
Birkeland, fast inte sängborden!:)
Anncamilla, 2013-03-04
Vem säljer birkeland?