Jag väljer mellan mörka och ljusa ben på bordet som är längst bak i albummet till vårt vardagsrum. De två stolarna som står i vardagsrummet är i teak. Mattan kommer vi byta ut så den behöver ni inte ta i beaktning. Vill ni komma med tips även där så feel free :-)! Vad tror ni blir snyggast?
dilusso, 2012-03-24
Hej, välj de mörka så ångrar du dig inte. Snyggt vardagsrum!
MamsellZ, 2012-03-24
Mörka. Supersnyggt vardagsrum! = )
Maaaja, 2012-03-24
välj de ljusa o ställ stolarna nånannanstans.. :P
JFA, 2012-03-25
Tack! Jag lutar åt de mörka, men tycker om när det är ljusa färger....
JFA, 2012-03-25
Tack! Vi är lite splittrade jag och min sambo. Jag vill nog det mörka men han vill det ljusa.
JFA, 2012-03-25
Det är dessvärre inget alternativ. Stolarna får inte plats någonannanstans.
LadyR, 2012-03-25
Om du ska ha stolarna vid soffan ska du definitivt ha dom morka benen pa soffbordet.
(sorry har bar engelskt tangentbord pa datorn)
jennei, 2012-03-25
Jag gillar egentligen inte ljust trä alls, men min magkänsla säger ändå det ljusa bordet. Tror det kan bryta av fint :-) Men mörkt trä blir nästan aldrig fel så det är ett säkert kort...
oma, 2012-03-27
Jag tycker de mörka bordsbenen för att matchar teakmöblerna. Kan bli rörigt att blanda för många olika träslag med, men beror på vilken känsla ni vill ha. Det känns som det blir mer och mer ljusa råa träslag. Men som sagt för en mer stilren känsla tror jag på de mörka.
Lycka till: )
Nannie70, 2012-03-31
Tycker det skulle passa bäst med Mahogny, i och med att stolarna har relativt mörkt träslag. Lycka till med ditt val...kommer garanterat bli jättesnyggt!:)