Hejsanhoppsan!
Jag ska göra om i mitt ungdomsrum och behöver lite hjälp med tapeterna.. Jag har en fond vägg som jag är säker på, men sen ska ju resten av väggarna också tapetseras. Den stil jag vill få fram är lite strand och surf känsla, med mycket färg. De färger jag har tagit fram gillar jag väldigt mycket och har nu svårt att välja mellan dem. Jag har hittat tapeter i den orangea och gröna färgen, men inte den blå. Skulle gärna vilja få in alla färgerna i rummet, men känner att det blir bäst med en färg som tapet och sen prydnader och hyllor i de andra färgerna.
Ossian, 2012-06-25
För surfkänslans skull tror jag på den blåa nyansen. Om du inte hittar en tapet kan du ju alltid måla, en färghandlare kan ju ta fram precis den nyans du vill ha =)
Junia, 2012-06-25
Om jag fick välja så skulle jag vilja matcha in en turkos-färg på väggarna (för surfkänslan) istället för blå... Säger som tidigare talare, måla istället för tapeter, du hittar garanterat rätt nyans på färgen :-)
ellen_w, 2012-07-01
Om jag var du så skulle jag tapetsera resterande i radigt (svart/vitt). Alltså ta upp den svartvita "ormen" som finns i fondväggen.
Jag tror att fondväggen kommer att sticka ut mer då och det blir snyggt med dina övriga saker som går i dessa färger.
Så skulle jag ha gjort =). Men om du nu ska ha färg så gillar jag gult, som solen, men den matta gula som är lite åt det orangea hållet. Lycka till!
Selma23, 2012-07-06
Hej
Du kan lägga till något originellt marknadsföring klistermärken som representerar arabesker. Titta på mitt album för att få en idé.