Hej! Detta var klurigt :) Men kanske en rosa, turkos eller ljusgul? Om vardagsrummet i övrigt ser ut som det gör i det andra albumet. Röd funkar ju också, då ena tavlan ovanför har lite rött i sig.
Mönstrad! Eftersom de andra är enfärgade så tycker jag att de hade "livat upp". Jag håller med najaden, jag hade haft den störta kudden längst bak men det finns ju inget rätt eller fel såklart!
Geeky, 2012-11-09
Hej! Detta var klurigt :) Men kanske en rosa, turkos eller ljusgul? Om vardagsrummet i övrigt ser ut som det gör i det andra albumet. Röd funkar ju också, då ena tavlan ovanför har lite rött i sig.
najaden, 2012-11-09
Jag skulle behålla kudden, men placera den bakom och den lilafärgade, mindre kudden framför om du förstår hur jag menar.
FrkHansson, 2012-11-09
Tror jag skulle köra på lite mörkare petrol. Eller ev mörkgul... hm, knivigt! Snyggt ni har i övrigt, särskilt lillans rum - underbart!
nooni, 2012-11-09
tack så mycket! Petrol skulle vara fint, där sa du något.. :D
nooni, 2012-11-09
Tack, detta ska testas!
nooni, 2012-11-09
Tack för förslagen :)
Stina_L, 2012-11-12
Det är ju fint precis som det är!
KarolinaOlivia, 2012-11-13
Mönstrad! Eftersom de andra är enfärgade så tycker jag att de hade "livat upp". Jag håller med najaden, jag hade haft den störta kudden längst bak men det finns ju inget rätt eller fel såklart!