Gillar den avskalade vita inredningen med svarta detaljer. Absolut. Det är så jag inreder själv och jag ser att många på sr gör detsamma. Men något som slår mig är att jag inte ser några böcker i inredningen någonstans.
Böckerna ger ett hem liv och lästa böcker och kort på barnen eller annat personligt ger ytterligare +. Utan böcker känns hemmen jättefräscha men rätt bonniga och iq-befriade. Ingen finess.
Visa att inredning och intelligens kan gå hand i hand.
Linska, 2008-11-27
Jag är en riktig bokmal, och har nu böckerna sorterade efter färg. Men det ska bli ändring på det! Har köpt billiga tapeter och ska klä in de flesta böckerna så att det bli mer enhetligt i bokhyllan.
Cokris, 2008-11-28
Personligen så har böcker en väldigt viktig roll i mitt hem då jag har varit bokmal i mer eller mindre hela mitt liv, so far :P
Förvarar dem efter språk och författare dock, känns som om att det blir lite för stelt för min smak att ha det uppdelat på annat sätt. Böcker är böcker, det ska vara lite osynkat :)
Cokris, 2008-11-30
Ska erkänna att jag håller studentlitteratur etc borta från övrig litteratur faktiskt. Vill inte sitta och bli påmind om plugg hela tiden så de böckerna har sin egen lilla nisch i datarummet :P