Hemma-hos-album
Gallerier
Lingonros
Behöver hjälp med att välja tapet till hallen & köket. Kan inte bestämma mig för vilken av dessa tre jag ska välja. Har hittat en nya tapeter som jag tror jag vill ha i hallen, björktapet (tror jag). ;)
sandra86zz, 2013-06-03
Det svart/vita har vi tagit till köket och det är jätte fint men till hallen hade jag valt den ljusaste..=)
FrkHansson, 2013-06-03
Tycker bäst om den ljusaste och den med stjärnor. Om du har lite New England-stil passar det ju väldigt bra med stjärntapeten.
Lingonros, 2013-06-04
Tack för rådet! har inte bestämt om jag ska köra New England-stil, men det lutar åt stjärnorna i hallen och den ljusa i köket.
Det är verkligen svårt att välja.Har ju ett ganska litet kök så det blir nog den ljusaste i köket och stjärnorna i hallen. Tack för feedback! :)
sandra86zz, 2013-06-04
Vi tog den svart vita som fondvägg o de blev kanon :) ska du köra fond i hallen lr stjärnor överallt?
filiphina, 2013-06-04
stjärnorna
Bra fråga! Hade nog tänkt hela, men nu fick du mig på andra tankar. :) Ska mäta och kanske fota lägenheten imon. Uppskattar verkligen alla kommentarer. :)
Logga in med...
Eller kommentera direkt...
sandra86zz, 2013-06-03
Det svart/vita har vi tagit till köket och det är jätte fint men till hallen hade jag valt den ljusaste..=)
FrkHansson, 2013-06-03
Tycker bäst om den ljusaste och den med stjärnor. Om du har lite New England-stil passar det ju väldigt bra med stjärntapeten.
Lingonros, 2013-06-04
Tack för rådet! har inte bestämt om jag ska köra New England-stil, men det lutar åt stjärnorna i hallen och den ljusa i köket.
Lingonros, 2013-06-04
Det är verkligen svårt att välja.Har ju ett ganska litet kök så det blir nog den ljusaste i köket och stjärnorna i hallen.
Tack för feedback! :)
sandra86zz, 2013-06-04
Vi tog den svart vita som fondvägg o de blev kanon :) ska du köra fond i hallen lr stjärnor överallt?
filiphina, 2013-06-04
stjärnorna
Lingonros, 2013-06-04
Bra fråga! Hade nog tänkt hela, men nu fick du mig på andra tankar. :) Ska mäta och kanske fota lägenheten imon. Uppskattar verkligen alla kommentarer. :)