Kolla in den här länken, minimalistiskt boende med snygga detaljer. Tycker jag.
Dyrt med de klassiska designmöblerna, men finns ju andra alternativ som är billigare.
Härligt! Vi får tillgång till huset nu kommande vecka, så då börjar allt roligt! Kommer bli en projekttråd av detta när del för del blir klar, tack för inspirationen!
en vit bas på allt tapeter väggar fönster köksluckor det är ju jättefina parkettgolv kanske en svart o vit rutig matta i köket det lyffe mitt kök kaklet i köket är övermålningsbart o där hade jag också valt vitt
CjHemochDesign, 2013-07-27
Fint hus med mycket potential. Vad gillar ni för stil?
Sjostrommarn, 2013-07-27
Hej!
Minimalistiskt, Gråtoner med färgklickar som lyfter upp.
Rent och öppet! Försöker skapa mig en bild utifrån detta :)
CjHemochDesign, 2013-07-27
http://www.skonahem.com/inspiration/Inspirerandehem/Ljust-och-minimalistiskt-hemma-hos-Ingegerd-Raman
Kolla in den här länken, minimalistiskt boende med snygga detaljer. Tycker jag.
Dyrt med de klassiska designmöblerna, men finns ju andra alternativ som är billigare.
Sjostrommarn, 2013-07-27
Härligt! Vi får tillgång till huset nu kommande vecka, så då börjar allt roligt! Kommer bli en projekttråd av detta när del för del blir klar, tack för inspirationen!
BIBBI1, 2013-07-27
en vit bas på allt tapeter väggar fönster köksluckor det är ju jättefina parkettgolv kanske en svart o vit rutig matta i köket det lyffe mitt kök kaklet i köket är övermålningsbart o där hade jag också valt vitt