Varför är stylerrom omgjord till sämre design . Och allt ser hattigt ut och jobbigt att titta igenom sidorna. Typ _vi har fått fnatt och dålig fantasi. Detta gör att jag orkar inte titta igenom sidorna om de finns något intressant. Bergodalbana? Lustigahuset.... Någon mer som reagerat på detta?
StyleRoom, 2013-12-10
Hej,
Tack för ditt inlägg. Det är jätteviktigt med feedback från er medlemmar så att vi kan genomföra förändringar. Kan du vara lite mer specifik vad du upplever som dåligt?
Johan / StyleRoom
Boidor, 2013-12-22
De är ett hop plock varje sida de är olika nivåer bildarkiven . jobbigt för ögat . ej ok bara för rolig design.
StyleRoom, 2013-12-22
Hej,
Vi håller på att jobba fram en alternativ lösning.
Johan / StyleRoom
Gabriella, 2013-12-26
Tyvärr måste jag hålla med Boidor. Det är nu svårare att titta på fotona och albumöversikten. Har gjort att jag inte längre är inne på Styleroom som jag tidigare alltid har varit.
Det som enligt mig har blivit sämre är:
* När man är inne i ett album så är stående foton i större format än som får plats på bildskärmen, leder till att helhetsbilden försvinner.
* Visning av de olika albumen är plottrig då bilderna inte visas i en linje. Fotona är stora, olika stora och det blir jobbigt för ögat precis som Boidor säger.
Annars så är Styleroom min absoluta favoritsite för inredningsinspiration.
StyleRoom, 2013-12-26
Tack för bra och konstruktiv feedback!
Linjärt alternativ håller vi på att utveckla.
Att fotona uppfattas för stora får vi ta en titt på.
Vi jobbar hela tiden ked att försöka förbättra siten så vi är jättetacksamma för all feedback.
Johan / StyleRoom
Gabriella, 2013-12-27
Hej igen!
Jag förstår att Styleroom vill och behöver marknadsföra sig men att jag ska behöva göra detsamma är inte riktigt ok. Någon integritet vill jag ha kvar. =) Får hela tiden upp rutan som säger "Logga in med Facebook. Styleroom kommer att få följande information: dina offentlig profil och vänlista."
Jag vill inte koppla mitt Facebook-konto till Styleroom. De vänner jag har på Facebook har inget med vad jag gör på Styleroom att göra, inte heller mitt hem och vice versa. Att klicka på Avbryt innebär att rutan kommer upp sekunden efter igen vilket innebär att jag måste koppla mitt SR-konto till FB-kontot?!
Varför inte göra så att man själv som SR-användare kan få välja vilka bilder och album man vill publicera till FB? Ha FB-loggan under resp bild eller ännu bättre ett album så att länken då först publicerad?
MVH Gabriella
StyleRoom, 2013-12-28
Hej Gabriella,
Vi försöker inte tvinga medlemmar att använda facebook. Vi har det bara som ett snabbare alternativ till att bli medlem på StyleRoom. Efter att man publicerat ett album ska du få en fråga om du vill dela det på facebook. Det ska absolut inte dyka upp flera gånger efter det. Det måste bero på något fel som vi får åtgärda. Tack för att du uppmärksammade oss på problemet.
/StyleRoom
Gabriella, 2013-12-28
Hej Styleroom!
Så klart att den funktion du beskriver låter bra! Däremot verkar inte knappen Avbryt fungera då frågan/fönstret ligger uppe aktivt hela tiden. Så fort jag trycker på Avbryt kommer den upp igen. Så fort jag gör refresh, tittar i nytt album osv så kommer den upp, ibland är det flera sådana aktiva fönster/sessioner öppna samtidigt. As if won't take no as an answer... ;)
Mvh Gabriella fd. programmerare
Nightprincess, 2013-12-31
Hej! Jag håller tyvärr med om att sidan försämrats. När jag tittar i ett album får jag upp enorma gröna "banderoller" som täcker hela bilderna, Spara till din klippbok och Gilla! Jag försöker scrolla så de inte kommer upp, men det gör de ju ändå. Fruktansvärt jobbigt tycker jag. Det blippar längst ned på sidan också, allt fladdrande blir väldigt irriterande när det enda man egentligen vill är att titta på bilderna i lugn och ro.:/
creme, 2014-01-11
Håller med Jobbigt att hitta i stylerom Det var bättre innan