Just nu går jag totalt i mot mina principer om vart möbler "bör" inhandlas. Vi ska köpa ny soffa och vanligtvis går jag på "säkra kort" som mio, em och ikea när det kommer till att köpa lite större möbler. Men nu har vi hittat en soffa via gillar, på ellos.se!! Så jag tänkte bara höra om det är någon som har erfarenhet av att handla möbler där igenom?! Tycker ni att vi verkar helt knäppa som handlar en SOFFA via nätet?!! Vi vet ju inte om den är komfortabel osv...
Velouria, 2008-12-16
Andra möbler från Ellos tycker jag väl borde gå bra, har själv köpt ett litet skåp, men inte en soffa eller något du måste provsitta. Skulle aldrig köpa en soffa utan att provsitta eller ens se den i verkligheten först. Bilder kan luras.
palmoliw, 2008-12-16
hej...köpte en soffa på Halens som va sååå snygg men de visade sej att den var stenhård!!!!Så den blev inte långlivad hos oss..
Mysaaan, 2008-12-16
Usch ja, jag har ingen aaaning om vart vi kan hitta en snygg soffa. Vill nog ha en svart skinnsoffa, som ändå är skön att sitta i. Och UTAN "krims-krasm" på kuddar och liknande. Något tips på butik?!
Mysaaan, 2008-12-16
Du minns inte vad den modellen hette? För man kan ju kontakta ikea o höra om liknande finns liksom.. :)