Finns det verkligen inte NÅGON som kan inreda i något annat än vitt? Har inte varit inne här på över ett år och trodde att -nu, nu har folk förstått att alla hem ser likadana ut - Nepp, inte någon! Så oerhört trista och fantasilösa hem, alla lika, så jag väntar ett år till och kollar om det finns annat då ! Ha det bra allihop!
Fasonblog, 2014-09-19
Vi ser med spänning fram emot några bilder från ditt hem! Det måste vara jättespännande och inspirerande? Även om jag själv inreder mot vita väggar tycker jag att det är oerhört roligt när någon gör annorlunda och det låter ju som att du kan ha något sådant att dela med dig av?
gluttarin, 2014-09-24
Mitt hem är min privata atmosfär och inget jag delar med andra än familj och vänner! Men söker efter inspiration hos andra som vill dela med sig! Men har kommit på att det enda som ger mig riktig inspiration är vissa inredningstidningar och riktiga inredare som Lulu Carter!! Mysigt vackert varmt och väldigt personligt! Tack för mig!
Nman, 2014-10-03
Du tog upp precis det jag skrev om den 21 augusti, rubriken Färglöst.
Jag tycker det är oerhört trist, kallt och fantasilöst med vitt, vitt, vitt och grått och svart. Jag tycker även det är väldigt tråkigt och stelt med en minimalistisk stil.
Jag har själv en del svarta detaljer i min lägenhet men blandar ändå med en hel del färger. Vitt har jag så absolut lite som möjligt.
Sedan frågade jag även var alla VÄXTER är? Oftast kan man bara se en eller ett par växter i ett rum.
Växter ger ju liv!.
Färger ger ju liv!
Jag kommer att lägga in lite bilder från mitt hem framöver.
sparris, 2014-10-25
Å synd, hade velat se bilder från er båda, Nman & gluttarin(du kan ju ta detaljbilder som inte avslöjar så mycket)!
Har själv inga vita väggar, det blir för sterilt för mig. Uppskattar vitt mer som detalj än bas.
Nman, om jag hade möjlighet skulle jag ha ett orangeri eller vinterträdgård, har alltid älskat växter! Nu har jag ju katt så får välja arter med försiktighet(giftigheter och sånt som bara blir sallad åt djuren går bort).
Nman, 2014-10-26
Hej Sparris....
De flesta av mina väggar är faktiskt vita eller nästintill vita men jag har däremot inga vita saker. Endast en byrå är vit och den ska målas om inom kort.
Bilder från min lägenhet kommer snart, troligen denna veckan :)
Lajndance, 2014-11-04
Hej!
Jag vet inte vilken inredningsstil du har men nästa gång du tittar in här kan du t.ex. söka på användarna "arvid", "beali" och "isa84".
Har du instagram får du ta dig en titt på inredningsbilderna tillhörande "apansattigranen" och "ladydahmers".
Läser du bloggar? www.annaritar.com och www.saralovisa.se kan jag tipsa om då.
Ha det så bra! :)
Oasisflicka, 2014-11-07
Jag har inte ett vitt hem :o)
pinkfriday, 2014-11-09
Kika in i min grupp färgglada hem och pyssel på fb så är det massa färgglatt:
https://www.facebook.com/groups/380587038657088/
eller
http://www.pinterest.com/pinkfridaylisa/
Nman, 2014-11-14
Nu har jag lagt in lite bilder från min lägenhet...