Hantverkarna håller på att bygga en design vägg med fönster i min lägenhet som är tänk som sovrum, dock är jag inte super nöjd med resultatet utan funderar på att riva ner allt, Den är fram till nu endast grund målad men man kan tydligt se konstruktionen utan glas, vad tycker ni, Hiss eller diss?
Carzet, 2015-01-05
Varför missnöjd? Jag tycker det ser ut att bli fint!
johan111, 2015-01-06
Det kanske bara är jag men mitt intryck är att de känns lite som en bur eller "hus i lägenheten".
Carzet, 2015-01-06
Jag tror att den känslan kommer försvinna när rummet, både utanför och inne i sovdelen, blir inredda. Riv inte tycker jag! Skulle gärna ha ngt sånt där hos mig
sparris, 2015-01-06
Ha inte så bråttom. Vänta på det färdiga resultatet.
Kanske det bara känns ovant, det är ju en stor förändring i ett rum?
Chicken, 2015-01-06
Håller med de andra inläggen, vänta tills det är klart och inrett innan du tar några beslut. Jag tycker det är en kul och ovanlig idé :-)
AniaraDesign, 2015-01-11
I Frankrike är mycket vanlig med den sorts lösning, speciellt om man har stort rum och vill isolera /dela om, eller liten och vill inte ha säng i vardagsrummet. Ta en titt på franska tidningen som Marie Claire Maison - Art & Decoration, Maison i Travail m.m. Du hittar de på nätet. Och så de flesta skriver i andra inlägg, när den är inrett kommer att se helt annorlunda ut. Grattis för att du vågar ge dig på något annorlunda. Publicera gärna resultat när den är färdig inrett. Lycka till!
GBG, 2015-01-12
Behåll!! Vill se det färdiga resultatet sen, tror det blir jättebra!
deniseandersson, 2015-01-15
Helt klart hiss! Jätte fint
johan111, 2015-01-18
Jag rev ner hela konstruktionen och idag är det helt tomt, någon som har något tips på vad man kan göra? Min enda idé är att ha en gipsvägg med inbygga bokhyllor och en smides glass vägg i järn enligt bifogad bild. vad tror ni? Problematiken jag ser är att man stänger ljuset i lägenheten vilken kanske inte är jätte smart. Har någon förslag på en bättre lösning? :)
Menina, 2015-01-18
Varför fråga när du ändå hade bestämt att riva ner???