Jag bor i en 2:a på 60 kvm. Växelvis har jag min 4 åriga son hemma. Jag har lekhörnan i vardagsrummet. Jag vill gärna skapa ett mysigt och ombonat sovrum till oss. Har fler bilder i album. Kan ni hjälpa?
Min sovdel. Inte den finaste, Väldigt temporär säng, vill ha en 120/140 men vet inte hur jag ska ha den. Tapeten är fin men funderar på att göra om ändå. Den känns lite rörig.
Sonens sovdel. Han vill gärna ha röd vägg längs med sängen. Sen om den är röd/vit randig (breda ränder) eller vit bakgrund med röda lite större prickar vet jag inte. Tavellister eller tallrikshylla till hans böcker funderar jag på över sängen.
AEskilsson, 2015-03-08
Skulle verkligen underlätta med lite fler bilder på situationen :)
Återkommer gärna med tips när du uppdaterat mer bilder!
Anton
Marsipanpinglan, 2015-03-08
Ja här kommer det fler :)
Här är sett från dörren ifrån vardagsrummet. Garderobsvägg på höger sida. Vill ha en byrå som lampan och mina smycken och lampan kan stå på
Min sovdel. Inte den finaste, Väldigt temporär säng, vill ha en 120/140 men vet inte hur jag ska ha den. Tapeten är fin men funderar på att göra om ändå. Den känns lite rörig.
Sonens sovdel. Han vill gärna ha röd vägg längs med sängen. Sen om den är röd/vit randig (breda ränder) eller vit bakgrund med röda lite större prickar vet jag inte. Tavellister eller tallrikshylla till hans böcker funderar jag på över sängen.
Sett ifrån fönstret: Garderobs väggen och dörr till köket.