Hemma-hos-album
Gallerier
golden2
Behöver hjälp att inreda denna hall , Vill ha en stilren men ändå välkomnande hall
golden2, 2015-09-07
En bild till
Showroomet, 2015-09-07
Vilken stor och fin hall. Kul! Jag tycker att du ska göra den öppna spisen till en central punkt genom att lägga en matta, gärna i en mörkare varm färg, mitt på golvet (framför slutet på kaklet). Då blir det okej att möblera mitt på golvet. Du kan sedan sätta två fåtöljer, som i en halvmåne framför öppna spisen med ryggen mot öppningen till köket. Inte så så pass stora fåtöljer så att det blir trångt att gå förbi. Här är ett exempel: http://www.furniturebox.se/sv/artiklar/fylke-fatolj-farskinn-ljusgra.html?gclid=CjwKEAjw67SvBRC1m5zPv4GboAUSJAB6MJlkPRaavhRHazkAbr8MSbgOHdxw8XBdT_QFuGjsjm5Q2BoClNrw_wcB På den sidan som fåtöljen står nu så kan du lägga en korg med ved och lite filtar. Då får rummet liv och en anledning att vara i. Dekorera sist med lampor och levande ljus. Mvh Helén Showroomet.blogg.se
golden2, 2015-09-08
Tips på färg på mattan
Showroomet, 2015-09-08
Jag tycker att mörkröd skulle göra det mysigt och murrigt! Även grå med mörkröda detaljer.
Logga in med...
Eller kommentera direkt...
golden2, 2015-09-07
En bild till
Showroomet, 2015-09-07
Vilken stor och fin hall. Kul!
Jag tycker att du ska göra den öppna spisen till en central punkt genom att lägga en matta, gärna i en mörkare varm färg, mitt på golvet (framför slutet på kaklet). Då blir det okej att möblera mitt på golvet.
Du kan sedan sätta två fåtöljer, som i en halvmåne framför öppna spisen med ryggen mot öppningen till köket. Inte så så pass stora fåtöljer så att det blir trångt att gå förbi. Här är ett exempel:
http://www.furniturebox.se/sv/artiklar/fylke-fatolj-farskinn-ljusgra.html?gclid=CjwKEAjw67SvBRC1m5zPv4GboAUSJAB6MJlkPRaavhRHazkAbr8MSbgOHdxw8XBdT_QFuGjsjm5Q2BoClNrw_wcB
På den sidan som fåtöljen står nu så kan du lägga en korg med ved och lite filtar.
Då får rummet liv och en anledning att vara i. Dekorera sist med lampor och levande ljus.
Mvh
Helén
Showroomet.blogg.se
golden2, 2015-09-08
Tips på färg på mattan
Showroomet, 2015-09-08
Jag tycker att mörkröd skulle göra det mysigt och murrigt! Även grå med mörkröda detaljer.