Jag får verkligen inte till vårat vardagsrum, har nog flyttat alla möbler fram och tillbaka tusen gånger..
Datorn står under trappan och det är nog de ända stället vi kan ha det på, inte så jätte snyggt.
Jag vill ha ett mysigt men luftigt rum nu tycker jag det ser väldigt tråkigt ut.
Har ni några tips?
emmalinnafalk, 2016-02-24
En bild till
emmalinnafalk, 2016-02-24
Pansar, 2016-02-25
Jag måste nog säga att ni har ett väldigt fint vardagsrum! :) Harmoniska färger för ögat att vila på.
En liten idé om att datorhörnet: om det är inte passar in. Man kan kanske sätta upp en vit gardin för. Så skärmar man av lite.
emmalinnafalk, 2016-02-26
Leicestergirl, 2016-02-28
Fint :) jag hade nog tagit bort det svarta skåpet å skalat av väggarna lite, kanske satt upp vita rullgardiner istället för gardiner (tycker det öppnar upp mycket) bara ett tips :) en annan sak man kan göra vid datorhörnan (om det får plats) koziol har jättesnygga insynskydd som man även kan använda som rumsavdelare, om det inte blir för trångt så kanske de kan vara ett tips :) lycka till!
najaden, 2016-02-28
Jag tycker också att ni har ett fint vardagsrum. Personligen tycker jag dock att det är lite kallt. Jag skulle vilja ha in lite mer färg. Grunden är bra men byt ut det blekrosa till någon starkare färg. Rött, blått, grönt, gult . Kanske något mönstrat i flera färger.
SussoNicke, 2016-03-01
Ni har en fin grund. Hyllorna bredvid svarta skåpet tycker jag ni ska sänka eller byt ut både tavlorna och hyllorna till en större tavla som plockar upp lite svart och ev. accent färgen. Då blir det vackra skåpet "mjukare". Prova med tjockare gardiner. Snyggt att ni har dem upp till tak. Ni skulle kunna prova med ett draperi vid skrivbordet mot väggen. Bara för att bryta av väggen. På andra sidan kan ni prova att ha en jämnhögt sidebord för tv och de två mindre tavlorna eller htyllorna bredvid. Möblerna har ni placerat väldigt fint. Ett härligt rum har ni.
JohnS, 2016-03-02
Överlag är rummet jättefint! Färger på kuddar och plädar kan alltid ge ett snyggt intryck och är enkelt att byta ut när man tröttnat på det. Om du vill dölja datorn kan du sätta upp ett draperi som skymmer eller köpa en laptop
emmalinnafalk, 2016-03-30
Nu har jag möblerat om lite! finns på Instagram @emmalinneafalk
deniseemeliepersson, 2016-03-30
Flytta det svarta skåpet (jättefint men ser lite konstigt ut bakom soffan), använd som någon annan sa varma färger istället för rosa m.m. och sätt upp vita gardiner. Ta bort hyllorna bakom soffan och ha som en tavelvägg istället.